Mamma Eva hamnade på KS, ersättning o pumpning

Då svullnaden blev MYCKET värre så åkte vi in till akuten.. KS o jag blev inlagd direkt med antibiotikadropp.. Infektion i käken som spridit sig pga av en trasig död tand, ett hål i en tand eller visdomstand som ligger dold.. de vet inte riktigt.. (imorgon fredag, så skall den döa tanden tas bort) 
Så jag låg inne tors-sönd o Jonathan sov hos mig första natten. Hade för ont för att orka med honom själv =( Trist nog så får jag inte amma på ab =( Så jag fick hyra en pump o pumpa flera ggr/dag.. sedan är det bara hålla tummarna att Jonathan VILL amma sen.. mjölken har såklart minskat men vill han amma så kan man "enkelt" få upp den.. Kommer äta ab till tisdag tror jag.. *suck* men jag mår mkt bättre så håll tummarna att det går åt rätt håll..

Jonathan i sjukhussängen..


7 veckors-bilden, väl hemma i soffan.. svårt att fånga leendet på bild.... Hmm...


Ett litet gangsterleende blev det iaf...


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Huu vad läskigt, det är ju fredag idag; då håller jag tummarna för dig alltså att tandborttagningen går så smärtfritt som möjligt!! Usch, tandvärk är det VÄRSTA jag vet och jag tycker så synd om dig, men nu ska väl allt bli bra när du får antibiotika och allt!

2009-08-14 @ 12:00:40
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: sannah smurff

hej, hur mår du?

jag har inte varit på AFF på LÄÄNGE! :(

inte haft ork helt enkelt..

är det nån sthlm-date på gång? ;)

kram, sannah

2009-08-31 @ 08:07:58
Postat av: Bissen

Hej Sanna



Ja de har haft en träff som jag missade men nästa verkar vara den 9 september klockan 10.30 på Kulturhuset. Då ska jag dit =)



Annars mår jag bättre, skulle uppdatera idag men nu ska vi väg till läkaren med storebrors öron.. Vi är genomförkylda just nu.. viskar jag har klarat mig än.. =)

2009-09-01 @ 12:29:04
Postat av: Bissen

Ulrika



Ja, det gick jättebra o jag har bara inte hunnit med att uppdatera allt.. Ska ske så fort jag hinner. Tack för omtanken gumman o du.. jag kan amma nu o har fått upp till ca: 75-80%.. han kom ihåg o tack för ditt pepp-mail ang det =) Kram

2009-09-01 @ 12:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0