UL idag, det bidde inget...

.. då det hade blitt fel på datasystemet vid bokningen i december *morr* så vi fick vända hem med en ny tid i morgon.. Nåja.. Tur att jag känner "bajsan" varje dag numera :)

Facinerande med vikten.. När jag kom dit SUPERKISSNÖDIG såvägde jag 59,7 kg.. efter att jag kissat så vägde jag mig igen.. 58,7 kg så ni kan förstå hur kissnödig jag var *asg*

Lägger ut två magbilder dåra.. den första är ifrån 17:e veckan (16+4) o den andra är från idag 19:e veckan (18+2) Sicken skillnad! Fast det känns åxå.. dock så har jag inga foglossningar o sd som jag hade med W denna tidpunkt för 3 år sen.





Vi ses o hörs imorgon.. HÅLL TUMMARNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0