Jonathan Frost Enqvist har nu blivit 2 veckor + 2 dagar

Ja som rubriken säger.. Tiden rusar verkligen iväg o han växer o knakar.. i brallan *blink* Lägger upp lite bilder från förlossninen/bb o lite andra sporadiskt tagna, har inte hunnit lägga upp eller redigera tidigare då jag oftast sitter med honom i knät.. När jag väl sitter still alltså :-)

Fotona hamnar lite "huller om buller" o ni får stå ut me mina tuttar.. har inget program som kan redigera på denna dator..

      

      

    

Jonathan är oerhört "snäll" fast han har skaffat sig en "ovana" att ha lite ont i magen o tuttig mellan 22-02 varje kväll.. *JIPPI* Precis då man själv är som piggast o vill vara vaken..*zzzzzz* -William har vant sig vid hans gråt.. o vaknar inte ens fastän han ligger breved i vår stora säng på 160 cm.. Så jag vill ha en större säng! Nuuuuuuuuuuu.... :-)






Kommentarer
Postat av: Natalie

Tackar för uppdateringen nu kan jag åka och föda barn:-) :-D Jonathan är SUPERSÖT!



Kram

2009-07-08 @ 10:23:46
Postat av: Lina

vilken sötnos han är!! det e ju så kul med kort!! jag överlevde tuttarna med ;)



kram på dig vännen

2009-07-08 @ 10:46:58
URL: http://barnlivet.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Så söt han är!! Så gosig och ytte pytte liten han är, de små små benen när han ligger i grodställning på rygg... ja, hela lille bebisen... jättefin! :)

2009-07-10 @ 21:05:00
URL: http://noreasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0