Jonathan har nu blivit 3 veckor o "semestern" har börjat

Jonathan har ni blivit 3 veckor, han växer o frodas, fått kinder att nypa i.. o vägde i fredags 3740gram så det är nu sista blöjpaketet (Libero 2-4 kg) som går nu innan det är dags att byta. Vill helst ha Pampers men de finns inte i "byn" vi bor på *suck* Upptäckte även att det är dags att pocka undan lite kläder.. *snyft* REDAN! Kan man inte stoppa tiden litegranna...

Idag började "semestern".. Haha.. ensam med 2 barn o det regnar, jag har huvudvärk o sömnbrist.. Jonathan hade såå ont i magen inatt fram till två-halv 3 men sen sov han som en stock i sin lift i spjälsängen till 7-tiden! Det har ALDRIG hänt förr med ett sånt långt sovpass *lyx* sedan efter en amning så somnade han om.. -Tack Jonathan o Tack William, som åxå tog sovmorgon.. tills nästa katastrof infann sig.. -Ingen välling till W.. hmm.. det löste sig med fil med müsli OCH frosties..

Lite bilder på nykomlingen kommer här.. är ni nyfikna på Willemannen o tidigare bilder på honom så finns hans blogg här: http://bissen.blogg.se/

*Trivs rätt bra i sjalen (ursäkta den smutsiga spegeln, inte lätt att hålla den ren med en 3-åring)


*Sover sött


* "Muckar du me mig"


* "Va sa du mamma, jag hör inte"


*Goa kinder o blåa ögon


Kommentarer
Postat av: Linda

Så otroligt fin liten bebis:)



Jag skaffade också en sjal igår, lärde mig att knyta den men ska träna lite till, sen blir det att bära runt på henne, hon formligen älskar att vara med och "gunga" precis som storasyster gjorde:)

2009-07-13 @ 13:38:42
URL: http://dismonia.blogspot.com
Postat av: Bissen

Dismonia --> Ja, vad vore livet utan sjal?! Å man lär sig ruskigt fort att knyta o lyfta i, nu kan jag nästan göra det i sömnen ler



Kram



ps.. vilken fin blogg du har! Den ligger bland mina favoriter o grattis till prinsessan, jättesöt!

2009-07-15 @ 22:40:02
URL: http://livetmedbajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0