"Jontemannen" 1 månad o idag var det dags för BVC

Jontemannen fyllde 1 månad igår, tiden går rasande fort o han är för det mesta en "snäll unge" dock så gillar inte hans mage om jag äter något olämpligt då är det MYCKET gap, knip o skrik mellan 22-02 (ibland tidigare o senare) Tzatziki med vitlöksbröd tänker iaf inte jag äta på ett par månader igen.. Sedan har min värk kommit.. "amningsvärk" i HELA kroppen.. dock inte lika illa som jag hade med W men J är "bara" 1 månad så finns det några som har bra tips än att knappra ipren så tar jag tacksamt emot det.. kan det vara någon brist på nått åxå? *vill ha tips* Jag vill verkligen amma o amningen går jättebra *peppar peppar* så det vore verkligen synd om värken skulle ta överhanden helt o jag bli helt handikappad att jag inte orkar lyfta han tillslut =(

Dagens besök på BVC så har lille killen nått till 56 cm o vägen 4250g med ett huvudmått på 36,6cm.. Så nu är de minsta kläderna undanplockade.. *snyft*  Utvecklingsbedömningen fick klart godkänt åxå.. han har lite torsk men vi kämpar på med vischyvatten, hoppas att det åxå ger med sig snart.. 

Å så har jag fått svarsleende flera ggr.. kan inte vara magen.. då det lyser leende i ögonen åxå =)

Nästa BVC-besök blir om en månad med läkarbesöket.. tyckte inte att vi behövde komma ner o väga nått mer nu, är det nått akut så får jag höra av mig så kan jag bara komma förbi =)

1 månadsbilderna kommer här.. Mindre munter att bli fotograferad 




ps..Tack Anna för bodyn *kram* =)

Kommentarer
Postat av: JANNICKA

HEJ !!



Han har blivit så stor.Jag tyckte det var igår han föddes och så har det gått en hel månad.Tiden springer iväg.Njut och mys och ta vara på tiden.Strunta i tvätt och städ och bara lukta bebis.Plötsligt är de tonåringar...du vet :=)



Ha det allra bäst och stor kram ! Jannicka.

2009-07-22 @ 18:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0