Är jag gravid? Ska jag föda barn? Barnvakt?

Efter en natt i funderingarnas tecken o hunger på hög nivå (4 rostade!!! mackor o ett glas jos) så vaknar jag igen av storebror W så vi har bara myst o jag känner mig inte ens gravid.. bara en lönnfet hårdare kula på magen.. jo förvisso rör sig den lönnfeta hårdare kulan o att jag vilken timma som helst KAN föda barn ligger lååååångt borta.. Overkligt!!! Kan inte begripa att snart är det en liten liten yppeliten individ som vill ha min uppmärksamhet.. dag som natt...

Kom även på att "förbereda" W har vi inte gjort speciellt mkt, att jag o pappa P "kan behöva" åka iväg o föda fram lillebror o han skall vara med "någon" undertiden.. just det.. vi har ingen "någon" nu under helgen.. dagis är ju stängt.. Storesyskonen lyser med sin frånvaro.. o andra eventuella barnvakter har fullt upp på sitt håll med landetbesök eller andra avancerade aktiviteter.. o ikväll/natt så ska det väl grillas o inta en massa alkohol så ingen är vare sig körbara eller pålitliga barnvakter så nu sitter jag här.. toklugnt i magen o så ska det förbli.. Annars blir det knepigt... 

Du är på dag 271 av 280. (96,8%). 
Du är i vecka 39. 
Du har gått 38 fulla veckor och 4 fulla dagar (v38+4). 
Du är i 9:e kalendermånaden. 
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). 
Du är i trimester tre. 
Beräknat förlossningsdatum Mån 22 jun 2009 
Du har 9 dagar kvar till beräknad förlossning

.

Grabbarna grus kom 38+6

Nu ska jag o Willemannen äta frukost, sedan en varm dusch, skogspromenad o tänka ut en plan B.. "ifall att"..


Kommentarer
Postat av: Lina

Jo men visst måste d eva som du bara har en lönnfet och hård kula ;) eller som jag brukar säga till barnen,de är en stooor köttbulle bara ;)



Snart är de vår tur att föda barn!!

kram kram

2009-06-14 @ 19:48:07
URL: http://barnlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0