Tillväxt-UL på SÖS o så magen då vecka 38 (37+0)

Lillkillen låg nu på -15,4% så det var "godkänt" då flödesmätningen var jättebra, den gjordes noggrant, fostervattnet hade faktiskt ökat, normala andningsrörelser, normal hjärtaktivitet osv.. o han beräknades väga 2532g (37+0) så det kändes jätteskönt. Så vi skall inte tillbaka förren runt BF-veckan o hon trodde såklart att den tiden inte skall behövas o att vi måste komma ihåg att avboka den i såna fall.. OM vi skulle behöva göra ett nytt tillväxt-UL så tar de då beslut om igångsättning eller inte.. beroende på avvikelse o hur han mår såklart.

Annars tycker jag att han har sjunkt ner.. dessutom ligger han mera mitt i magen, förr låg han mer på höger sida så att säga.. o foglossning till förbannelse har jag.. promenaden till tunnelbanan o sedan från tunnelbana till buss, från buss till SPEC-MVC o sedan resan hem..det var en pärs!!!

Fick en del rejäla förvärkar väl hemma.. inte så konstigt kanske.. *ajaj* men dom är nu väck..

Magen då...



Nu ska jag ta ett VÄRMANDE bad.. (ja det regnar i Sthlm *jublar*) för fogarna så jag orkar vanka till skolan sen.. Min dotter Emma har vernissage (hennes klass), ska bli jättekul o se så det ser jag fram emot.. dock inte prmonenaden dit o hem *ajaj*



Kommentarer
Postat av: Lina

Va skönt att allt va bra med lillebror!!



Det ser ut som du ska föda vilken dag som helst ju, jissus vad magen har trillat ner!! Men du får inte gå före i kö!! Jag är faktiskt före dig ;)



Hoppas du har de trevligt på vernissagen =)



Kram kram

2009-06-02 @ 19:50:15
URL: http://barnlivet.blogspot.com
Postat av: Anne (zoega)

Vad härligt att allt såg ut att vara bra i magen..



Och nog ser man att magen sjunkit sen förra bilden..



kram

2009-06-03 @ 13:12:59
Postat av: Ulrika

Vad bra att det ser bra ut! Det går säkert ingen nöd på lillkillen där inne...! :) Jag kollar din blogg jätteofta för jag undrar ju så när han ska titta ut, jag hoppas du uppdaterar så fort nåt händer så jag slipper gå nyfiken! ;)

2009-06-03 @ 21:08:50
URL: http://noreasmamma.blogg.se/
Postat av: Bissen

Tack ska ni ha o det är klart Ulrika att jag håller dig uppdaterad.. Annars får du gå in o kika på AFF i min grupp.. du hittar väl dit ler



Kram

2009-06-05 @ 17:26:10
URL: http://livetmedbajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0