BM-besök o shopping a la rock´n roll

Dagens BM-besök så hade faktiskt Hb ökat.. Från 102 till 112! Kan det vara möjligt då jag slarvat med blutsaften o Fexim?!! Eller är förlossningen närstående *blink blink* Det är tydligen ingen myt att hb stiger då.. fast kollar jag gamla journaler med W så hade det åxå stigt vid samma tidpunkt men då tragglade jag med järntabletter.. Åh han kom inte förrän en månad senare..

SF-måttet hade dock inte ökat så nu väntar jag på en remiss till SPEC-MVC o tillväxt-UL o även här hade jag samma mått med W så jag är inte ett dugg oroad men skönt att ha koll " ifall att"

Hb: 112 (102) 
Bltr: 110/70 (100/70) 
Vikt: 61,4 ( 60,7) 
Gly: - (7) 
Urin: sp (-) 
Symfus: 30 (30) 
Fosterlj: 132 (150) 
Position: HuRö (HuRö)

Sedan skulle jag köpa en "storebror"present.. en egen docka att sköta om, han har en sedan innan men den kan han inte bada med.. hittade en på BR men jag orkade inte gå tillbaka då min foglossning är förjävlig just nu.. *ajaj* men jag hittade lillebrors kläder som han ska ha hem från BB.. en svart body med en orange/röd gitarr fram, på ryggen står det "Rebel", ett par svarta byxor, en svart-vit mössa.. Så nu är det en liten "rock´n roll" kille som åker hem från BB, inte en Bajen-kille som Willemannen var.. (just ja.. hans förlossningsberättelse ska jag skriva ner åxå)
Hämtade även ut sjalen som kommit, köpte två ramar att rama in 3D-bilderna med.. 

Nu vankas det mat.. Billy´s o gurkstavar.. *mums*



Kommentarer
Postat av: Lina

Superfina kläder jag vill oxå ha!! =) Nu väntar jag bara på att få se reultat av att du har ramat in 3D-bilderna oxå, nu när du har inhandlat fina ramar ;)



Kram kram

2009-05-14 @ 19:41:25
URL: http://barnlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0