Maj börjar nå sitt slut, bara några få dagar kvar...

.. Å dessa siffror är dagens siffor.. men vart tog 9:onde månaden vägen? Just nu befinner jag mig mellan 8:e o 10:onde.. Hahaha... Så kan det gå..

Du är på dag 254 av 280. (90,7%). 
Du är i vecka 37. 
Du har gått 36 fulla veckor och 1 full dag (v36+1). 
Du är i 8:e kalendermånaden. 
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). 
Du är i trimester tre. 
Beräknat förlossningsdatum Mån 22 jun 2009 
Du har 26 dagar kvar till beräknad förlossning.

Annars lyser mina förvärkar/sd med sin frånvaro.. så här lugnt har jag inte haft på evigheter.. likaså foglossningen.. Sover bra om nätterna (förutom drömmar.. *suck*)
BM-besök imorgon.. SÖS på tisdag... Vad händer mer?

Veckans magbild...





ps. Grattis morbror Janne på födelsedagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0