Spjälsängen är uppe..

Idag monterades spjälsängen så det är klart.. kanske lite tidigt men det är skönt att ha det gjort.. dock så väntar jag med att bädda på riktigt.. Storebror William vill ju såklart testa.. o det går att äta smörgåsrån i den... titta på tv.... läsa böcker!!



Idag kom iaf foglossningen tillbaka o en del smärtfria men kraftiga sd fast jag har vart lite på språng åxå så nu sitter jag med fötterna i vatten, kollar på tv o surfar i kapp det jag har missat idag.. Ska nog ta o äta lite chokladglass åxå =)

Imorgon är det BM-besök, håll tummarna att allt är normalt. Orkar inte med några oväntade saker just nu.. 

Kommentarer
Postat av: Lina

Va härligt!! Känns mer verkligt när spjälsängen är på plats :)



Det kommer gå fint hos bm i morgon ska du se!



Hur kom du ner till fötterna undrar jag!! Imponerad



Kram kram

2009-05-27 @ 22:52:30
URL: http://barnlivet.blogspot.com
Postat av: Bissen

Lina--> Ja du.. det undrar jag med hur jag lyckades med det men det gick =)

kram kram

2009-05-28 @ 15:15:38
URL: http://livetmedbajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0