Tiden rusar.. några bilder..

Jag ORKAR verkligen inte uppdatera.. kvällarna är KAOS.. fast ikväll lyckades storebror iaf somna redan 19:15 så det var alltid nått.. fast då har man den sprättande, gnälliga, klängiga 3-månaders bebisen som gör allt utom att komma till ro... *puh*
Här är han med Willemannens tiger i vagnen.. Vi var på pappa Pär´s spelning
Favorit-"sovpozen".. fast vid insomning så är det såååå kul att lägga sig på mage helt o hållet.. eller rulla till rygg, allt för att inte vilja somna... lite buff i rumpan så lyckas man iaf..
Sur o gnällig till tusan idag.. men att ligga så här en 20 min gick bra iaf.. fast så värst lycklig ser han inte ut att vara.. haha...
Bajenmatch med brosan Bajen

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka härliga bilder!! Gillar sovstilen =P de e så jag ligger när jag ska sova hahahaha



Kul med kort!

Kram kram



2009-10-05 @ 22:19:04
URL: http://barnlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0