Long time...

Sorry! Att jag inte hunnit/orkat uppdatera men vi mår bra! Jag har blivit av med en tand, öppnat en annan o fått en remiss till SÖS för bortagning av visdomstand (någon ggn) o antibiotikakuren är klar... OCH Jonathan kom ihåg hur man ammade så jag är såååååå lycklig!!!  Å just nu så ammar vi 75-85%.. försöker öka mer men då får jag sån värk i kroppen så jag tar det lilla lugna o så kan jag få avlastning ibland =) men skam den som ger sig...
Jonathan har även vart på 2-månaders koll o vägde 6090gr o var 59,5 cm.. stora killen =) Å han fick ett OK i rumpan av doktorn..
Idag rinner snoret på lille killen.. redan första förkylningen men det kanske inte är så konstigt då alla killarna i familjen är dunderförkylda.. "vecklingar" ;)
Jag kör en "enkel" bildserie under perioden som har gått.. han vaknar såklart jämt så fort jag sätter fingrarna på tangentbordet... RADAR!!!
Tänkte skriva lite om hans personlighet men jag får göra det en annan dag...
** Somnade på filten medans mamma satt o pumpa mjölk **
** Storasyster Emma matar Jonathan hemma hos mormor **
** Hejja Bajen **
** Har INTE tid att söva i sjalen **
** En utslagen ammande barn **
** Inget skratt på bild men ett fult gangsterleende blev det **

Kommentarer
Postat av: Lina

Han e ju bara såååå söt =) vilka tjocka goa kinder! =) och du lyckades ju fånga ett leende... bra jobbat Eva! ;) Kram kram

2009-09-01 @ 22:00:14
URL: http://barnlivet.blogspot.com
Postat av: Bissen

Visst har han.. då ska du se "tuttarna o alla bilringar".. Tänk att det kan vara sååå sött på en kille vid 2 månaders ålder.. när de är 20 är det inte lika "gulligt" =)

2009-09-02 @ 23:16:53
Postat av: Natalie

Vilken goding, han är!

Shit ytterligare en charmör för Olga att falla för:-)



Hoppas vi ses på träffen nästa vecka..

Tacka vet jag minibärbar data utan den hade jag inte fått sitta ofta och surfa på nätet.

Vid den "stora" datan där typ alla foton laddas in i får jag sällan sitta nån längre stund :-(



Var glad att J har tangentbords-radar, Olga har Mamma-ska-äta-radar, vilket betyder att hon alltid vaknar när jag ska äta och då ska hon åxå äta så antingen har jag en bebis vid tutten, eller en hängande på armen eller en bebis som skriker hos pappa när jag ska äta...

Finns baksidor med att intensivamma på kvällarna åxå:-) Jaja bara härda ut, värre har man vart med om!



KRAAAAMMM

2009-09-03 @ 17:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0